True Love




Καλημέρα!

Λία.

Χάρηκα! 

Από το Ευαγγελία.

Σε ευχαριστώ! 

Είσαι πολύ αστείος! 

Μου αρέσεις! 

Πότε θα τα ξαναπούμε;! 

Καλημέρα!

Πως ήταν η μέρα σου;

Καλησπέρα!

Που θα πάμε;

Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ! 

Μου λείπεις! 

Και εγώ! 

Εγώ πιο πολύ! 

Που είσαι; 

Σε θέλω! 

Μου αρέσεις πραγματικά!

Δε θέλω να σε χάσω!

Με κάνεις καλύτερο άνθρωπο!

Μαζί σου είμαι πιο δυνατή!

Να με σκέφτεσαι! 

Ενοχλώ;

Σε αγαπάω!

Καληνύχτα μωρό μου!

Που είσαι;

Σε θέλω δίπλα μου!

Μόνο εσύ μου δίνεις δύναμη!

Δεν είμαι καλά, κράτησε μου συντροφιά!

Είσαι μοναδικός!

Αισθάνομαι τόσο τυχερή που σε βρήκα!

Είμαι ευλογημένη που σε έχω!

Πάμε μια βόλτα;

Αλήθεια;

Για εμένα;

Μη με αφήσεις!

Δε θέλω να χωρίσουμε!

Νιώθω υπερήφανη που είμαι κοπέλα σου!

Σε αγαπάω!

Καληνύχτα!

Γειά σου.

Να σε πάρω μετά;

Έχω δουλίτσα.

Τι θες;

Και εγώ.

Φιλιά.

Πρέπει να μιλήσουμε!

Μη με πιέζεις!

Κανείς δεν είναι κανενός!

Δεν είπα αυτό

Όταν μπορέσω!

Σε παρακαλώ!

Το ξέρω!

Κι εμένα με πονάει

Είναι καλύτερο και για τους δύο πιστεύω!

Δώσε χρόνο!

Δε μας κάνει καλό!

Τα έχουμε πει αυτά.

Σταμάτα να φέρεσαι εγωιστικά!

Γίνε άντρας!

Μη με πνίγεις.

Όταν μπορέσω.

Σταμάτα να μου τηλεφωνείς!

Πας καλά αγόρι μου;

Όπου θέλω!

Μη με αναγκάσεις να στο κλείσω!

Και εγώ σε αγαπάω, αλλά όχι όπως πριν!

Τι δε καταλαβαίνεις;

Είμαι έξω.

Άντε γαμήσου!

Θα σε πάρω εγώ κάποια στιγμή!

Δεν καταλαβαίνεις!

Θα πάρω εγώ την απόφαση τελικά!

Κατάλαβέ με!

Αντίο!

Αντίο είπα!





Μου λείπεις!

Θέλω να είσαι καλά!

Σε θέλω!

Γύρνα πίσω!

Σε αγαπάω!


Συγνώμη που στο έκανα αυτό!

Ήταν καλύτερα που χωρίσαμε!

Αντίο!






Βασίλης Χαντζής

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις