Νεωτερισμοί.

     


    -Δεν κατάλαβα Θωμά. Δεν κατάλαβα καθόλου καλά! Τι είμαι εγώ μωρέ στη ζωή σου; Ε; Τι ρόλο βαράω εδώ; Μπορώ να μάθω;

    -Μπορείς να ηρεμήσεις σε παρακαλώ πολύ;

    -Πως να ηρεμήσω Θωμά; Με έχεις κλασμένη πόσες μέρες τώρα και μου λες να ηρεμήσω; Σοβαρολογείς; Τι θράσος είναι αυτό ρε πούστη μου;

    -Τι θες από εμένα ρε Ισμήνη; Ε; Όχι πες μου γιατί αρχίζω και φορτώνω σιγά σιγά. Σηκώνομαι από τις πέντε το χάραμα ο μαλάκας για να πάω στη δουλειά. Να γυρίσω τέσσερις. Να κάνω μπάνιο για να φύγω γυμναστήριο. Να επιστρέψω να ξανακάνω μπάνιο, να δω τους φίλους μου και να κάτσω να φάω. Να έρθω να σε δω πέντε λεπτά και να πέσω για ύπνο για να ξυπνήσω πάλι το πρωί.

    -Αυτό τώρα είναι σχέση;

    -Τι άλλο θες ρε Ισμήνη; Σε ρώτησα και πριν. Μια γαμημένη μπουκιά φαγητό έκατσα να φάω σπίτι σου για να σε δω και μου την έβγαλες από τη μύτη την τύχη μου γαμώ!

    -Μπορώ κι εγώ ξέρεις να βάλω τις φωνές και μετά θα είμαστε δύο οι μαλάκες που φωνάζουν. Σου αρέσει; Ορίστε φωνάζω κι εγώ! Θέλω να σε βλέπω πιο πολύ Θωμά! Θέλω να βγαίνουμε Θωμά! Θέλω να γαμιόμαστε Θωμά! Θέλω να πάμε μια εκδρομή Θωμά! Χέστηκα αν πιέζεσαι Θωμά! Έχω κι εγώ ανάγκες και δε μου τις καλύπτεις πλέον Θωμά! Σου αρέσει που φωνάζω; Ε;

    -Μου το γάμησες Αντε στο διάολο πάω να φάω σπίτι μου.

    -Κάνεις κι άλλη δουλειά; Μαμ κακά και νάνι είσαι!

    -Αυτός είμαι την πουτάνα μου! Αυτός! Κι αν σου αρέσει. Έχω υποχρεώσεις και λογαριασμούς που «τρέχουν» πίσω μου Ισμήνη. Λογαριασμούς που δε θα πληρωθούν μόνοι τους. Δόσεις. Δάνεια. Αμάξι. Σπίτι. Τρόφιμα. Δώρα. Προσωπικά έξοδα, για να μου λες πως θες να με βλέπεις πιο πολύ; Που να βρω χρόνο ρε Ισμήνη; Αυτή είναι η δουλειά μου γαμώτο. Τι άλλο θες από εμένα;

    -Θέλω πίσω τον Θωμά που γνώρισα όταν γνωριστήκαμε. Φώναζε όσο θες, δεν ιδρώνει πλέον το αυτί μου Θωμά. Θα στα πω κι ας τα χαλάσω όλα, χέστηκα. Ούτε να ρωτήσεις τι κάνω. Ούτε πως περνάω. Θυμάσαι πότε ήταν η τελευταία φορά που κάναμε σεξ; Πριν από έναν ολόκληρο μήνα. Πόσες φορές να παίξω το μουνί ρε μαλάκα για να μου φύγει η καύλα; Να σε παρακαλάω δηλαδή για λίγο σεξ και μόνιμα ν' αρνείσαι; Γυρνάς και το κεφάλι σου Που πας; Σου μιλάω!

    -Όπου θέλω πάω! Αν δε μπορείς άλλο, τα χαλάμε και πάμε παρακάτω. Δε γίνεται αυτό κάθε τρεις και λίγο.

    -Ούτε εγώ μπορώ κάθε φορά που πάω να πω κάτι εσύ να βάζεις τις φωνές λες και είσαι κανένας τραμπούκος για να σε φοβηθούμε. Θα τελειώσω αυτά που έχω να πω και πήγαινε όπου θες, χέστηκα. Όλη την ώρα το κεφάλι σου είναι μέσα στο κινητό. Αρχίζω να πιστεύω πως μιλάς με άλλες.

    -Καιρό είχα να το ακούσω αυτό.

    -Αφού δε μου δίνεις σημασία γαμώτο τι θες να πιστέψω ρε Θωμά;

    -Που να βρω χρόνο χριστιανή μου να μιλήσω με άλλες; Εδώ δεν έχω χρόνο να δω εσένα.

    -Ε καλά δε σε βλέπω να καίγεσαι κιόλας να με δεις. Ρουτίνα κατάντησα. Έλα να πάμε μια βόλτα. Όχι γιατί είσαι κουρασμένος. Έλα να πάμε μια εκδρομή. Όχι γιατί δεν έχεις λεφτά για βενζίνη. Έλα να κάνουμε σεξ. Όχι γιατί από την κούραση δε σου σηκώνεται. Έλα να δούμε καμιά ταινία. Όχι γιατί θα σε πάρει ο ύπνος. Έλα να μιλήσουμε λίγο στο τηλέφωνο. Όχι γιατί δεν έχεις πολύ χρόνο. Έλα από εδώ. Όχι γιατί θες να κοιμηθείς με την ησυχία σου. Εικοσιπέντε είμαστε ρε, όχι ογδόντα. Δεν έχω πεθάνει Θωμά. Θέλω να ζήσω. Και δε ζήτησα τίποτα η πουτάνα. Το αγόρι μου ζήτησα να μου δείχνει πως με θέλει. Γιατί με έβαλες στη ζωή σου Θωμά ενώ δεν είχες χώρο;

     -Κάνε λίγη υπομονή. Θα αλλάξουν τα πράγματα. Μπορεί αν μην μπορώ τώρα αλλά στο υπόσχομαι πως σε λίγο καιρό όλα θα αλλάξουν.

    -Κουράστηκα Θωμά. Σε έχω παρακαλέσει να έρθεις να συγκατοικήσουμε ή να νοικιάσουμε ένα σπίτι να μένουμε μαζί κι αρνείσαι. Δε μπορώ άλλο να σε βλέπω και να σε ακούω με το σταγονόμετρο. Ζεις τη ζωή σου και ελπίζεις να σε ακολουθήσω. Ναι αλλά δεν είμαστε μαζί τριάντα χρόνια. Φρέσκοι είμαστε. Στα ντουζένια μας. Είμαστε νέοι κι αν δε ζήσω σαν νέα θα το μετανιώνω σε όλη μου τη ζωή.

    -Ωραία Ισμήνη! Ζήσε τη ζωή σου, δε σε εμποδίζω. Αλλά γιατί μου φέρεσαι έτσι; Γιατί μου επιτίθεσαι διαρκώς; Τι σου έκανα;

     -Με κεράτωσες Θωμά! Πριν τρεις μήνες. Αυτό έκανες!

    -Και κάθε μέρα προσπαθώ να σου δείξω πόσο μετάνιωσα. Τι άλλο θες όμως; Τι παραπάνω; Τι άλλο θες που δε στο δίνω; Τη ζωή σου; Θες να ζήσεις; Δε σε καταπιέζω Ισμήνη! Ζήσε! Ορίστε ζήσε!

    -Με εσένα θέλω να τη ζήσω ρε! Τι μου πετάς το μπαλάκι; Μαζί σου θέλω! Θέλω να κάνω όνειρα μαζί σου Θωμά. Σχέδια. Ταξίδια. Εκδρομές. Γιορτές. Να φτιάχνουμε αναμνήσεις. Δε θέλω να ζω μίζερα. Ή αν ζω μίζερα να είναι από επιλογή κι όχι επειδή δεν είχα άλλη λύση. Ήρθες εδώ να φας και να φύγεις. Θα γυρίσεις σπίτι σου και θα στείλεις μήνυμα "έφτασα" και θα πέσεις να «ξεραθείς». Πότε θα σε ξαναδώ Θωμά;

    -Δεν ξέρω

    -Κι εγώ πρέπει αν λέω πόσο ζωντανή σχέση έχω; Ζούμε στην ίδια πόλη και το ζούμε εξ αποστάσεως. Δε ζήτησα γκόμενο δια αλληλογραφίας Θωμά. Ζωντανό τον θέλω. Εδώ! Να τον αγγίζω. Να τον μυρίζω. Να τον φιλάω. Να του μιλάω. Θες να σε καταλάβω και δείξω κατανόηση; Εσύ γιατί δεν το κάνεις; Γιατί να πρέπει ν' αμφιβάλω διαρκώς για εμάς; Γιατί να ξυπνάω κάθε πρωί και ν' αναρωτιέμαι αν ακόμα με θέλει ή αν είναι με άλλη το παπάρι;

    -Σε παρακαλώ, σταμάτα να με βρίζεις. Εννοείται πως σε θέλω. Ό,τι κάνω το κάνω και για εσένα Ισμήνη. Δε μπορώ όμως παραπάνω. Σε παρακαλώ. Κατάλαβέ με

    -Όχι Θωμά! Λυπάμαι. Ή όλα ή τίποτα! Με θες; Διεκδίκησέ με. Το πιάτο που άφησες μισοτελειωμένο είναι εκεί στο τραπέζι και σε περιμένει. Ή κάθεσαι να το τελειώσεις και κοιμάσαι εδώ μαζί μου ή φεύγεις και το πλένω. Διάλεξε!

Βασίλης Χαντζής

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις