Με θέα.


    Κάθομαι στο παράθυρο και βλέπω το γιο μου να μεγαλώνει και να γίνεται άντρας καθώς παίζει με το κουτάβι που του πήραμε δώρο για τα γενέθλια του. Κρατάω μια κούπα γεμάτη με ζεστό τσάι και λίγο ουίσκι. Δε θέλω να με βλέπουν να πίνω, νομίζουν πως το έχω κόψει, βασικά το έχω ελαττώσει στο μισό θα έλεγα. Κάνω προόδους!

    Κάθεται και με κοιτάει. Σίγουρα πίνει πάλι. Κάθεται και με κοιτάει που παίζω με το βρομόσκυλο, μόνο και μόνο για να είναι χαρούμενη η μπεκροκανάτα. Θα το πιάσω και θα το κρεμάσω από τα άντερα το μπαστάρδι όπως έκανα και με τα άλλα πέντε που μου έκαναν δώρο! Τι κλωτσίδι έχει να φάει το σκατό δε λέγεται!

    Πάλι σκυλί με έβαλε να του πάρω η τρελή. Άλλη όρεξη δεν έχει ο Ορέστης από το να παίζει με σκυλιά. Έχει και υποχρεώσεις το παιδί, διαβάσματα, τένις, μαθήματα πιάνου, κι αυτή αντί να κάτσει να μαγειρέψει, κάθεται στο παράθυρο ρεμβάζοντας τον να παίζει με το κουτάβι. Θα το βρω νεκρό και αυτό σε λίγες μέρες και να δεις που θα με βάλει να του πάρω άλλο. Εδώ είμαι και εδώ είσαι.

-

    Τι πατέρας είναι αυτός θεέ μου, κάθεται στον καναπέ και διαβάζει εφημερίδα εδώ και μία ώρα. Τι στο διάολο το τόσο σημαντικό λέει η ριμάδα; Μετά του φταίει το γεγονός του ότι πίνω που και που. Ούτε για τον γιο του δεν έχει λίγο χρόνο, αλλά ούτε και για εμένα. Πάω στοίχημα πως δεν είδε καν ότι άλλαξα το μαλλί μου. Θα τον χωρίσω και θα πιάσω γκόμενο!

    Έχω να πάω να παίξω και τένις το απόγευμα μαζί με τα άλλα τα πυροβολημένα, λες και είμαι κανένα καθυστερημένο να κάθομαι να κυνηγάω και να βαράω μπάλες. Μετά έχω και μάθημα πιάνου με τον χοντρομπαλά τον καθηγητή που βρωμάει η ανάσα του. Άσε που έχει και κάτι μασχάλες μέσα στον ιδρώτα. Στάνταρ στις ψηλές νότες ρίχνει κλανιές, όσο πιο ψηλή η νότα τόσο πιο χοντρή η κλανιά. Ίδια κατάληξη με το σκυλί θα έχει και ο τούμπας.

    Στέλνει και μηνύματα τώρα. Περιμένει να την πάρω τηλέφωνο. Έχει σκάσει από την αναμονή. Της είχα πει ότι θα την πάρω όταν μπορέσω να ξεφύγω από τη σμέρνα. Χαλάλι της όμως, έχει κάτι κωλομέρια αυτή η Άννα. Κάτι σφαλιάρες που τρώει ο κώλος της στα πισωκολλητά δε λέγεται. Και τι τσιμπούκια ρε πούστη μου. Καυλώνω μόνο και στην ιδέα. Έστω και στο τόσο να γαμιόταν έτσι και η δικιά μου, καλά θα ήταν. Και τον Ορέστη έτσι τον πιάσαμε, δύο άχ, βάχ και έξω από την πόρτα.

-

    Ευτυχώς που δεν έμοιασε σε τίποτα ο Ορέστης μου στον πατέρα του. Όλα τα πήρε από τον θείο του. Ψηλός, γεροδεμένος, όμορφος, γαλανομάτης. Έξυπνος! Ελπίζω να κάνει και καλό σεξ ο λεβέντης μου και να είναι προικισμένος σαν το θείο του, το πουλάκι μου. Κοίτα τον, δε χορταίνω να τον κοιτάω. Θέλω κι άλλο ουίσκι τώρα. Ναι κάτσε εσύ να διαβάζεις την εφημερίδα σου και να ξύνεις τα απ' αυτά σου. Τι άντρας θεέ μου!

    Δε θα πάω για πιάνο σήμερα. Θα πάρω τηλέφωνο τον Λευτέρη να περάσω από το σπίτι του να μου ρίξει κανά πούτσο να ξελαμπικάρω λίγο. Τι καυλί έχει ο τυπάς. Χοντρό, παχύ, ξυρισμένο και με κάτι αρχίδια “να”. Για ρούφηγμα. Και εγώ κάθομαι να παίζω με τη χνουδόμπαλα. Θα σε σφάξω μωρέ και με τα άντερα σου θα κάνω κοκορέτσι. Μη με κοιτάς έτσι, θα στα βγάλω τα ματάκια μύξα.

    Πάω στοίχημα ότι δεν έχει γαμήσει ποτέ ο γιος μου, πρέπει κάποια στιγμή να τον πάω στις πουτάνες ή και στη δικιά μου. Μια χαρά θα περάσει με την Άννα. Έχει εμπειρίες, ξέρει και τα κόλπα. Υπέροχα. Θα μου βγει και πιο φτηνά! Το φελέκι μου, κατρακύλησε το χρηματιστήριο. Ήθελα να ήξερα πότε θα φάμε. Στη πλάτη, μου κόλλησε το στομάχι. Αναίσθητη μπεκρού.

-

    Θα πάω να στρώσω το τραπέζι.

    Θα πάω να σφάξω το γαμώσκυλο.

    Θα πάω τoν παίξω!


Βασίλης Χαντζής

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις