Je m'appelle Kiriakos

 

    Αμ… Βασικά σκεφτόμουν πως να αρχίσω την εργασία μου, αλλά μετά σκέφτηκα τι σε νοιάζει, ποιος θα τη διαβάσει;
 
    Μας έβαλαν στη σχολή να γράψουμε μια έκθεση με θέμα «Πως βλέπουμε τον εαυτό μας!», φυσικά και δε θα της πάω να διαβάσει αυτή την έκθεση, γιατί θα μου τη μηδενίσει η μαλάκω.
 
    Καταρχάς με λένε Κυριάκο. «Γεια σου Κυριάκο.» Γεια σου και εσένα. Είμαι είκοσι τρία κι ομοφυλόφιλος. Καλά μέχρι εδώ; Χαίρομαι.
 
    Το ξέρουν όλοι βέβαια και αυτοί που δε το ξέρουν το υποψιάζονται φυσικά. Ποιο αγόρι στις μέρες μας το οποίο είναι skinny, φοράει στενά ρούχα, έχει σπαστή φωνή και μιλάει συνέχεια για άντρες, είναι straight; Χα εγώ. Τα φιλιά μου bitches.
 
    Είμαι bottom. Και για όσους δεν ξέρουν τι εστί bottom, «σε παρακαλώ Κυριάκο εξήγησε τους.» Λοιπόν παιδιά μου, bottom είναι όταν δίνεις κώλο Αυτό. Α και power bottom καλή ώρα, «Κυριάκο υπερβάλλεις.» Μα έλα τώρα… Είναι όταν η εξάσκηση τόσων χρόνων πάνω στο παθητικό σεξ με τόσους άντρες, μου έχει μάθει να χειρίζομαι τον κώλο μου με τέτοιο τρόπο που μπορώ να ικανοποιήσω σχεδόν οποιοδήποτε χωρίς αυτός να κάνει το παραμικρό… «Κυριάκο κουράζεις το κοινό» Συγνώμη κοινό, θέλω να πω ότι πλέον δεν έχω κώλο αλλά το σπήλαιο των θαυμάτων, μεγάλο, βαθύ, όμορφο, άτριχο, ροζ και χώρο για πολλά άτομα!
 
    Θέλω να γίνω σχεδιαστής μόδας μια μέρα, σπουδάζω ψυχολογία, ενώ παράλληλα ασχολούμαι με τη φωτογράφηση, ποζάρω γυμνό σε καλλιτεχνικά εργαστήρια και ζωγραφίζω. Κουράστηκα και χασμουριέμαι…
 
    Ο πρώτος μου ήταν ο Τάκης, στα δεκαπέντε μου. Με τον οποίο δεν έκανα και κάτι. Μια πίπα του είχα πάρει και έχυσε αμέσως… Cutie… #not
 
    Ολοκληρωμένο σεξ έκανα με τον Αλέξη στα δεκαέξι μου, ένα βράδυ που είχα πάει να κοιμηθώ στο σπίτι του. Ε και τρίψιμο στο τρίψιμο καύλωσε. Μια και δυο τον πήρα στο στόμα μου και μετά με γάμησε. Φυσικά την επομένη και για το υπόλοιπο της μέχρι τώρα μου ζωής, δε μιλιόμαστε, και αν μη τι άλλο τα έχει με μία μούτζα και λέει πως την αγαπάει κιόλας… Μέχρι χτες γαμούσε κωλοτρυπίδες που συνοδεύονταν από ένα ζευγάρι αρχίδια και τώρα γλύφει μουνιά… Μπράβο μου τον θεράπευσα…
 
    Θέλω να πω ότι μέχρι σήμερα στα είκοσι τρία μου, αριθμώ πολλούς γκόμενους. Είμαι άτομο που αγαπάει το σεξ, του αρέσει το σεξ. Θέλω να ικανοποιώ τα αγόρια μου όσο το δυνατόν περισσότερο. Φυσικά μου αρέσουν οι όμορφοι, μπρατσομένοι, αυτό το στερεοτυπικό αντρικό καλοφτιαγμένο σώμα βγαλμένο από φωτοαντίγραφο του Κούρου, να γαμάνε καλά, και να έχουν μεγάλη ψώλα, αλλά μεγάλη ε, «τώρα θα μου πεις ρε Κυριάκο, πόσο είναι το μεγάλο, γιατί είναι και υποκειμενικό το μέγεθος» και θα σου απαντήσω αμέσως αγαπητέ, αλλά πηγαίνοντας σε μέσω Καρδίτσας. Θα με ρωτήσεις, τι τη θες τη μεγάλη, εσύ που την έχεις μικρή, και πως η τεχνική μετράει, επαναλαμβάνω, εσύ που την έχεις μικρή. Γιατί παιδιά κακά τα ψέματα, αν η πούτσα δεν είναι πάνω είκοσι εκατοστά άντε δεκαεννιά και χοντρή, τι να σου φτουρήσει το δεκαεξαράκι με την τεχνική του; 
 
    Οπότε αγαπητοί μου ναι μου αρέσουν οι μεγάλες πούτσες. Το πιάσατε; «Νομίζω πως το έπιασαν Κυριάκο».
 
    Σχέσεις και μαλακίες. Ψυχολογικά κουβαλάμε όλοι μας αγάπη μου. Ψυχολογικά. Εγώ τα ψυχολογικά του άλλου δε τα θέλω στο κεφάλι μου. Όποτε θέλω να κάνω σεξ, κάνω και έφυγα. Έρωτες και μαλακίες… Δεν ανήκουμε πουθενά. Γιατί δηλαδή να χαίρεται μόνος ένας τον κώλο μου και όχι πολλοί; Γιατί να μπω εγώ σε μία σχέση και να αναγκαστώ να γαμιέμαι με μία πούτσα ενώ εκεί έξω υπάρχουν τόσες πολλές; Ελεύθερες σχέσεις και μαλακίες. Η καρδιά δε χαρίζεται καρδιά μου. Είμαστε ελεύθεροι και υποχείριο κανενός.
 
    Πολεμήσαμε για ελευθερία μας, πολεμάμε για αυτήν και θα συνεχίσουμε να πολεμάμε για να μπορούμε να μοιραζόμαστε την ύπαρξη μας με όλο τον κόσμο ελευθέρα. Επιτέλους μπορούμε να ξαπλώνουμε με όποιον θέλουμε, όπου θέλουμε, όπως θέλουμε χωρίς αναστολές και ενδοιασμούς. Ζήτω ο 21ος αιώνας!
 
    Ο Χρήστος με είχε ερωτευτεί είχε πει. Κακώς του είπα. Ήταν ο μόνος που δεν έκανα ποτέ σεξ μαζί του… Και ούτε θα κάνω… Δεν είναι για εμένα…
 
    Εμμμμ, τι άλλο… Αγαπώ τις γάτες, έχω δύο. Επίσης έχω ένα σκουλαρίκι στο αυτί, ένα στο κάτω χείλος, λατρεύω το καλοκαίρι, τα στενά ρούχα, σινεμά, συναυλίες και τον χορό.
 
    Με λίγα λόγια, κάνω ότι γουστάρω, φοράω ότι θέλω, μιλάω όπως μου αρέσει και δε δίνω λογαριασμό σε κανέναν. Επειδή όμως πρέπει κάποια στιγμή να πάρω και πτυχίο, ας γράψω τώρα και μια ψεύτικη πλευρά του εαυτού μου για την ομοφοβική μου καθηγήτρια.

Βασίλης Χαντζής

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις