Αχαριστία

 

    Το παραδέχομαι, είμαι μικρόψυχη. Ναι ναι ναι είμαι μικρόψυχη. Δε μπορώ να περιβάλλομαι από άτομα τα οποία δε μου προσφέρουν τίποτα. Μα απολύτως τίποτα. Για τω θεώ είμαι μια κοπέλα που βγαίνει έξω όλη την ώρα, ξέρει να φέρεται, ξέρει να μιλάει, ξέρει να ντύνεται, ξέρει να περπατάει, ξέρει που και πως να ξοδέψει τα λεφτά της και πάνω απ’ όλα με πτυχίο από γνωστή σχολή Κομμωτικής Σκύλων παρακαλώ πολύ, e-learning 9 μηνών και με κόστος τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο από πέντε χιλιάδες και τριακόσια ευρώ. 
 
    Και θα μου τη βγει τώρα εμένα ποια, η Λέτα Καλαθοπούλου. Άκου εκεί Καλαθοπούλου, καταρχάς η κοπελιά το χάνει από όνομα, όχι πως αν την έλεγαν Νίνα Ρίτσι θα άλλαζε κάτι. Με τέτοιο κώλο που είχε και στο «ψιτ» θα γύρναγε η απελπισμένη. Χάρη της έκανα τόσο καιρό και της το έπαιζα φίλη. Και με ξέκοψε η χαρχάλο επειδή της έκλεψα λέει τον γκόμενο, όχι ας πούμε ότι το έχει ταμένο για τη νυφική παστάδα της, ήθελε γκόμενο και τον Τάσο Προκάκη. 
 
    Τι παιδί και αυτός. Να τον βλέπεις να παίζει βόλεϊ και σε κάθε κάρφωμα να αλλάζεις τα Victoria’s Secret το ένα μετά το άλλο. Γυμνασμένος; Μούσκουλα; Πράσινο μάτι; Το σκούρο πράσινο λέμε τώρα ε, του κυπαρισσιού. Ένα μαλλί μελί πιασμένο κοτσίδα μόνιμα και κάτι πόδια να δαγκώνεσαι. Ντουγρού από Κρήτη Σφακιανό Κρι-κρι, να μυρίζει τσικουδιά και ρίγανη το τεκνό, και στο τέλος αφού νοερά έχω γίνει ολοκληρωτικά δική του, να πηγαίνει και να πηδάει τη Κατερίνα Λαμπροπούλου. 
 
    Ένα θα πω… 1,56. Με τακούνι. Συγκρίνεται μαζί μου το Κατερινιώ; Αυτή η κοντή η τυρομούνα που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι κλαίει το μουνί της μέρα νύχτα επειδή δε βρίσκει γκόμενο να την παντρευτεί; Εμ λογικό μωρό μου, αν του άντρα δε του το δίνεις ολημερίς και ολονυχτίς χωρίς μίρλα και πονόδοντο μπορεί και να σου κάτσει. Από την πρώτη πίπα να θες και παιδί. Έτσι έχασε και τον Χρήστο Τσιγκαράκη. 
 
    Αυτός ο άνθρωπος δε ξέρω πως δεν την πατάει περπατώντας. Το μόνο καλό πάνω του, το λέω με το χέρι στη καρδιά. Κατά τα άλλα… Παιδί της γενιάς μου. Σε όλα είκοσι, και στις δύσκολες μέρες δεκαεννιά και έντεκα τρίτα. Το καλοκαίρι εννοείται πως δεν έβγαινε έξω ως αυτοτιμωρία για το βαθμό που πήρε. Τώρα βέβαια είναι δικηγόρος θα μου πεις και βγάζει πολλά λεφτά. Τι να το κάνεις όμως; Που τον βλέπεις στο δρόμο και λες από μέσα σου «Δε χάρηκε αυτός ο άνθρωπος τίποτα στη ζωή του, όχι δε χάρηκε…» Κατέληξε με δύο παιδιά και προσφάτως διαζευχθείς από την Ελένη Φρατζή, αφού τον έπιασε στο κρεβάτι με τον Τάσο Προκάκη. Straight το παιδί όσο δε πάει, θα μου πεις βέβαια το έκανε για εμπειρία, καλά αυτός έχει και ωραία μπούτια το δικαιολογώ, αλλά και παθητικός; Τζάμπα τα Victoria’s τζάμπα… Που είχα μείνει; Ελένη Φρατζή! 
 
    Κόρη μανάβη. Πολύ καλή και αξιόλογη κοπέλα αλλά… Δε κάπνιζε… Δεν έπινε… Δεν έβγαινε έξω βράδυ… Δεν έλεγε προστυχόλογα… Δεν έπαιρνε από αστεία… Βρε λες γι’ αυτό να πήγε ο άντρας της με τον Προκάκη; Πέρα απ΄ όλα αυτά φυσικά αδερφός της ήταν ο Στέργιος Φρατζής…  
    
    Λιγώνομαι καλέ με πνίγει το σάλιο μου. Πήρε τη δουλειά του μπαμπά και έγινε και αυτός μανάβης. Αλλάζω δύο μετρό, ένα λεωφορείο και περπατώ ένα τέταρτο για να αγοράσω ένα μαρούλι, που φυσικά στον επόμενο κάδο το πετάω. Ας όψεται η καψούρα. Να τον δεις να σηκώνει τα καφάσια δύο δύο και να σου πέφτει το μάτι στην ποδιά. Του έβγαλα και εγώ έξω τον βύζο όταν πήγα για μαναβική αλλά τίποτα. Άλλος μαλάκας από εκεί. Του το φέρνουν στο πιάτο και αυτός να θέλει την Νίκη Κακαβά. 
 
    Ξαδέρφη να σου πετύχει. Γκόμενο για γκόμενο δε μου έχει αφήσει η αντροτραγανίστρα… Μωρέ καλά κάνω και κοιτάω την πάρτη μου. Ποτέ ξανά συναισθηματισμοί. Θα γαμιέμαι και θα φεύγω, σιγά μη κάτσω να σκάσω, και ας πεθάνω μόνη στα ογδόντα με δέκα γάτες. Όχι, προτιμώ σκύλους. Ας πεθάνω μόνη με δύο σκύλους. Καλά να περνάμε μωρέ. 

Φιλιά!

Βασίλης Χαντζής

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις