Κατάθεση Ψυχής (Play)



ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Δεν ήταν θέμα βίτσιου. Θα έλεγα ότι ήθελε βιώσει μια εμπειρία σε ένα άλλο επίπεδο! Με καταλαβαίνεις;

ΜΠΑΤΣΟΣ
Γιατί, εσύ έχεις την εντύπωση ότι καταλαβαίνεις τι λες; Είναι ελληνικά αυτά που μιλάς;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Γιατί τι είναι;

ΜΠΑΤΣΟΣ
Αρμένικα ίσως! Ποιος ξέρει… Λοιπόν άντε ξεκίνα και κόψε τις μαλακίες. Όνομα!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Κώστας.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Βρε τον Κωστάκη! Επίθετο!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Ξενομερίτης.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Όνομα και πράγμα. Κωνσταντίνος Ξενομερίτης. Όνομα μητρός;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Ευγενία.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Όλο.

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Ραπτοπούλου.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Πατρός.

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Αχιλλέας.

ΜΠΑΤΣΟΣ

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Ξενομερίτης… Δηλαδή πως…

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ύψος.

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
1,90.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ύψος;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
1,90.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Λέγε ρε ύψος!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
1,72.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Και τώρα βάρος. Πρόσεχε τι θα πεις, θα φας το στυλό στο μάτι!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
75.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Από;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Από πού είμαι;

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ναι. Από;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Πολύγυρο.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Τι πο;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Πολύγυρο!

ΜΠΑΤΣΟΣ
Χαλκιδικής;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Υπάρχει και άλλος;

ΜΠΑΤΣΟΣ
Χαλκιδικής;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Ναι.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Και μένεις;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Εδώ Αθήνα.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ωραία.
(Φωνάζει τον μπάτσο 2)
Χρήστο!

ΜΠΑΤΣΟΣ 2
Με φωνάξατε;

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ναι. Κάτσε έχουμε ομολογία.
Λέγε τώρα. Πώς τον "έφαγες";

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Δε ξέρω αν θα αντέξετε την περιγραφή της όλης διαδικασίας!

ΜΠΑΤΣΟΣ
Καλά ξεκίνα εσύ, και αν βαρεθούμε αλλάζουμε κανάλι!
(Στον μπάτσο 2)
Εσύ γράφεις.

ΜΠΑΤΣΟΣ 2
Μάλιστα.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ξεκίνα.

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Γράφεις εσύ;

ΜΠΑΤΣΟΣ
Λέγε ρε!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Αυτό με τα νεύρα να το κοιτάξεις.

ΜΠΑΤΣΟΣ
(Στον μπάτσο 2)
Έχεις φέρει μαζί σου το taser gun;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Καλά καλά!

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ξεκίνα.

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Ήταν γύρω στις δέκα, δέκα παρά το βράδυ του Σαββάτου. Αυτός ήταν μόνος στο σπίτι και έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να μπω, ξέροντας φυσικά ότι οι δικοί του θα αργούσαν να γυρίσουν!
Χτύπησα το κουδούνι και μου άνοιξε. Όταν με είδε, έκανε να την κλείσει αλλά εγώ τη μπλόκαρα με το πόδι μου. Έδωσα μία με τον ώμο μου, την έσπρωξα, και έτσι αυτός έπεσε κάτω. Μπαίνοντας μέσα του έδωσα μία κλωτσιά στο κεφάλι και έμεινε ξερός...

ΜΠΑΤΣΟΣ
Η διήγηση σου έχει τρομερή συνοχή. Λέκτορας να γίνεις.

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Όταν αποφυλακιστώ;

ΜΠΑΤΣΟΣ
Αν αποφυλακιστείς!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Θα προλάβω;

ΜΠΑΤΣΟΣ 2
Μπαααα!

ΜΠΑΤΣΟΣ
Συνέχισε.

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Όσο ήταν αναίσθητος τον έδεσα σε μια καρέκλα που βρήκα, και αφού του έδεσα με ταινία τα χέρια και μετά του έδεσα με ταινία τα πόδια…

ΜΠΑΤΣΟΣ
Και αφού γενικά τον έδεσες… Άντε να να να… Επεισόδιο της Λάμψης το κάναμε…

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Έτσι θα με διακόπτεις; Του έριξα έναν κουβά νερό να ξυπνήσει.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Μαζί με τον κουβά;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Είσαι εριστικός το ξέρεις; Δε συνεχίζω!

ΜΠΑΤΣΟΣ
Θα σε σφαλιαρίσω!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Δε μιλάω, ξέχνα το…

ΜΠΑΤΣΟΣ
Αχού μου κάνει και νάζια... Μίλα ρε!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Τσου...

ΜΠΑΤΣΟΣ
Κοίτα, μπορούμε να κάτσουμε εδώ μέχρι να μιλήσεις και να σε βαράω με ρεύμα μέχρι να φορτίσει ο εγκέφαλος σου. Τι λες;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Παίζεις βρώμικα!

ΜΠΑΤΣΟΣ
Πάντα!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Αφού άνοιξε λοιπόν τα μάτια του, εγώ είχα ήδη κλείσει το στόμα του με ταινία…

ΜΠΑΤΣΟΣ
Και εκεί ταινία;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Δε βρήκα φίμωτρο συγχώρεσε με. Είχα δέσει που λες τα γαμημένα του χέρια σε ένα ταμπλό!

ΜΠΑΤΣΟΣ
Με ταινία;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Δε μας γαμάς λέω εγώ; Δεν τον έδεσα στο ΙΚEΑ ματάκια μου για να είχα ποικιλία, στο σπίτι του τον έδεσα, ταινία βρήκα, με ταινία τον έδεσα. Τι θες τώρα; Θα μου σπάσεις τα αρχίδια μέχρι να σου πω τη γαμημένη συνέχεια; Που είχα μείνει;

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ξέρω γω, εκεί που γύριζες μια ταινία στην Έδεσα, δε θυμάμαι!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Του έδεσα που λες με ταινία τα χέρια σε ένα ταμπλό, και είχα πάρει μαζί μου… ε… ε… α ναι, μια τανάλια, ένα κατσαβίδι πλακέ και ένα σφυρί.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Αυτά τα πήρες από το σπίτι σου. Κάτι να τον δέσεις όχι.

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
(Στον μπάτσο 2)
Να σου πω μικρέ. Ναι εσύ που γράφεις. Φώναξε έναν κανονικό μπάτσο να δώσω τη γαμημένη ομολογία, γιατί σε λίγο θα θελήσω παπά για κηδεία.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Θες λίγο νερό;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Να με αφήσεις να τελειώσω την ομολογία θέλω, γαμώ το κέρατο μου το βερνικωμένο. Τι ζήτησα ο μαλάκας;

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ωραία συνέχισε.

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Λόξιγκας κατάντησες… Άρχισα με το δεξί του χέρι. Έκατσα σε μια καρέκλα για να έχω την άνεση μου, πήρα το κατσαβίδι και το έμπηξα κάτω από το νύχι του έτσι ώστε να το ξεκολλήσω, αφού το ξεκόλλησα πήρα την τανάλια και το ξερίζωσα, μετά συνέχισα στον δείκτη, όπου εκεί δυσκολεύτηκα ομολογώ, αλλά τελικά το κατσαβίδι μπήκε. Εκεί βασικά αναγκάστηκα να το γυρίσω με την τανάλια μια δυο φορές για να ξεκολλήσει καλά, εν τέλει το τράβηξα και βγήκε.

ΜΠΑΤΣΟΣ 2
(Γυρνάει και κάνει εμετό στο πάτωμα)

ΜΠΑΤΣΟΣ
Είσαι καλά Χρήστο;

ΜΠΑΤΣΟΣ 2
Ναι ναι, συγνώμη.

ΜΠΑΤΣΟΣ
(Φωνάζει.)
Μανώλη!

ΜΠΑΤΣΟΣ 3
Παρακαλώ;

ΜΠΑΤΣΟΣ
Φώναξε την καθαρίστρια να  έρθει με έναν κουβά και μια σφουγγαρίστρα.

ΜΠΑΤΣΟΣ 3
Μάλιστα.

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Δε θα ολοκληρώσω εγώ σήμερα… Δεν ανοίγουμε κανένα παράθυρο; Γιατί απ' ότι βλέπω ο μικρός είχε φάει γεμιστά, από τη μπόχα θα ξεράσω και εγώ σε λίγο…

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ορίστε άνοιξα την πόρτα. Σκάσε τώρα.

ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ
Γεια σας!

ΜΠΑΤΣΟΣ
Γεια σου Γεωργία. Καθάρισε σε παρακαλώ πολύ το πάτωμα.

ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ
Μάλιστα. Πωπωπωπω καλέ τι φάγατε εδώ;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Τον κώλο του. Με το συμπάθιο πάντα.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Συντόμευε Γεωργία!

ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ
Τώρα τώρα τελειώνω. Τέλος, τέλος. Ορίστε.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ωραία σε ευχαριστώ πολύ!

ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ
Να είστε καλά! Καλή συνέχεια.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ωραία και τώρα συνέχισε.

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Έχω άλλα οχτώ νύχια, τριάντα δύο δόντια, ίσως και λιγότερα, δύο μάτια, και δύο αυτιά, θα μας βγάλει πάλι τα εσώψυχα του ο μικρός από εκεί;

ΜΠΑΤΣΟΣ 2
Όχι εντάξει είμαι! Η πρώτη κρυάδα ήταν. Είμαι καλά τώρα…

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Επειδή είχα βαρεθεί να κάθομαι και να τον ακούω να σκούζει και γρυλίζει, επιτάχυνα τις διαδικασίες ξεκολλώντας όλα του τα νύχια ένα προς ένα με το κατσαβίδι και ύστερα με την τανάλια τα ξερίζωνα. Παιδιά δεν έχετε ιδέα πόση ώρα μου πήρε και πόσο αίμα έχασε! Ευτυχώς που είχα και λίγο οινόπνευμα μαζί μου και του έβαζα που και που. Μη μου πάθαινε και καμιά μόλυνση.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ευαίσθητό μου πλάσμα…

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Πάντως η εξαγωγή μου πήρε πάνω κάτω στα τριάντα λεπτά.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Α τσακ μπαμ έγινε!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Αφού τελείωσα κάθισα και ήπια μια λεμονάδα που είχα φέρει μαζί μου…

ΜΠΑΤΣΟΣ
Να δροσιστείς ε;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Πλάκα, πλάκα ξέρεις τι ζέστη έκανε εκεί μέσα; Κόλαση!

ΜΠΑΤΣΟΣ 2
Στο κελί να δεις.

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Ναι ε;

ΜΠΑΤΣΟΣ 2
Άσε σου λέω! Τροπικό κλίμα. Και αν επιστρέψει και ο Ζιζέλ από την άδεια του, απευθείας Μεσογειακό. Ζάχαρη σου λέω. Μετά;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
(Στον μπάτσο)
Στα χνάρια σου βαδίζει ο μικρός!

ΜΠΑΤΣΟΣ
Τον έχω δασκαλέψει. Λέγε ρε!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Μετά του έγειρα το κεφάλι προς τα πίσω και του…

ΜΠΑΤΣΟΣ
Το έδεσες με ταινία στην καρέκλα…

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Μήπως θες να πεις εσύ την ιστορία;

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ε είσαι προβλέψιμος πλέον, σε βαρέθηκα!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Σήκω και φύγε τότε…

ΜΠΑΤΣΟΣ
Μωρέ ας όψεται που πρέπει να ακούσω την ομολογία σου!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Άκου να σου πω κύριε, δεν ξέρω και το όνομα σου, μπάτσε, άσε με να τελειώσω όμως και θα φύγεις…

ΜΠΑΤΣΟΣ
Πόσο βαρετός μπορείς να γίνεις ακόμα;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Του άνοιξα το γαμημένο στόμα και άρχισα να του βαράω με ένα μικρό σφυρί ένα προς ένα τα δόντια, μέχρις ότου άρχιζαν να κουνιούνται, έτσι πήρα πάλι την τανάλια και άρχισα να τα ξεριζώνω και αυτά ένα προς ένα σαν τα νύχια, πότε με την μια και πότε στριφογυρίζοντας τα για να βγουν. Παρεμπιπτόντως για να γίνω ακόμα πιο βίαιος, ότι αίμα έτρεχε το άφηνα να τρέχει προς τα πίσω στον οισοφάγο του για να το καταπίνει. Καλό ε;

ΜΠΑΤΣΟΣ
Εμένα ρωτάει; Εμένα ρωτάς; Είσαι βλαμμένος;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Σωστά! Αφού είχε πλέον λιποθυμήσει από τον πόνο, πήρα ένα κουτάλι…

ΜΠΑΤΣΟΣ
Είχες φέρει και κουτάλι;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Όχι αυτοσχεδίασα. Το είχε. Υπέροχο κουτάλι. Ασημένιο. Με τα ανάγλυφα σχέδια του. Γυαλιστερό. Με την ωραία του την κούρμπα. Πέντε πήρα φεύγοντας, με όλο το σετ. Πιρούνια, μαχαίρια…

ΜΠΑΤΣΟΣ
(Στον μπάτσο 2)
Γράφε. Κλοπή μετά φόνου…

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Τι θέλω και μιλάω ο πούστης! Με το κουτάλι by the way του έβγαλα τα δύο μάτια και με ένα μικρό ψαλιδάκι έκοψα κάτι που κρεμόταν από πίσω του.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Το οπτικό νεύρο!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Αν το λένε έτσι, πάσο! Εγώ το έκοψα πάντως. Κάποια στιγμή σα να σάλεψε... αλλά όχι μάλλον πέθαινε γιατί όταν του έμπηξα μια μεταλλική ράβδο στο ένα αυτί και το πέρασα από το άλλο, σχεδόν δηλαδή πρέπει να τα κακάρωσε...

ΜΠΑΤΣΟΣ 2
Τι εννοείς σχεδόν;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Να όπως την βάρεσα με το σφυρί για να περάσει από την άλλη πλευρά βγήκε λίγο προς τα δεξιά.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Ήθελες και να σαλέψει μετά από αυτό;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Ε αυτά. Μετά πήρα τα πράγματα μου και έφυγα!

ΜΠΑΤΣΟΣ
Κύριος!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Κυρίως!

ΜΠΑΤΣΟΣ
Όπως κάνεις με κάθε φόνο!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Φυσικά!

ΜΠΑΤΣΟΣ
Φυσικά;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Εδώ δεν πρέπει κάποιος να μου πει ότι έχω το δικαίωμα να μη μιλήσω γιατί ότι πω θα χρησιμοποιηθεί εναντίον μου;

ΜΠΑΤΣΟΣ
Φυσικά!

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Ευτυχώς.

ΜΠΑΤΣΟΣ
Λοιπόν! Έχεις το δικαίωμα να μη μιλήσεις, ότι πεις θα χρησιμοποιηθεί εναντίον σου;

ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
Θέλω έναν δικηγόρο!

ΜΠΑΤΣΟΣ
(Στον μπάτσο 2)
Βάρα τον με τον taser gun!


ΤΕΛΟΣ

Βασίλης Χαντζής

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις